Thursday, August 17, 2006

Hey, Thanks 。。。 Landy



Hey, Thanks ... fish
Hey, Thanks ... pc
Hey, Thanks ... jess
Hey, Thanks ... eric
Hey, Thanks ... 章子怡
Hey, Thanks ... way
Hey, Thanks ... hoey chin
Hey, Thanks ... yoong wei
Hey, Thanks ... 钱姑娘
Hey, Thanks ... blue stone
Hey, Thanks ... ahbelle
Hey, Thanks ... nean tze
Hey, Thanks ... wei ting
Hey, Thanks ... 天涯孤客
Hey, Thanks ... baby
Hey, Thanks ... mum

14 Comments:

Anonymous Anonymous said...

愿大魚一切安好......

10:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

就等了,联播成功!

1:38 PM  
Blogger fishead said...

冬鲸.. 生日快乐.
但 landy 这歌有点悲啦...

10:31 PM  
Blogger W said...

昨天﹐聽到這首歌﹐心裡還覺得納悶﹐無緣無故幹嗎放溫嵐的舊歌﹐今天看到你謝東謝西﹐才驚覺﹐原來﹐我欠你一個“HAPPY BELATED”﹐生日快樂﹗

1:49 AM  
Blogger winterwhale said...

fish, 是有一点悲啦,但还是有一点符合我心情的味道咯。。。看MTV更加有感觉。。。找不到更合适的生日歌啦,你又没有献唱一首。。。哈哈~

11:17 PM  
Blogger winterwhale said...

ahbelle,我过得蛮好的,谢谢,嘻嘻~愿大家都一切安好咯~

11:19 PM  
Blogger winterwhale said...

eh way, 不要讲到“欠”这么大件事,虽然我好像摆明向人索取祝福似的~呵呵!!!对啊,你也不唱生日歌给我,所以就温岚罗~

11:24 PM  
Blogger fishead said...

eh.. 我献唱?
我又不是唱家班..别酱啦, 要我出丑吗?

11:24 PM  
Blogger fishead said...

这个冬鲸超级 *恨* 听到生日歌哩..
那就 "...祝你生日快乐 祝你生日快乐 祝你生日快乐 ~~ 祝你生日快乐..."

11:29 PM  
Blogger winterwhale said...

哟,鱼头果真唱得比温岚快乐~呵呵。。。很配合我现在的心情。。。嘻嘻~

12:16 AM  
Blogger blustone said...

生日快乐,心想事成。
迟来的祝福,诚意还是满满的。
祝健康。

12:52 PM  
Blogger winterwhale said...

很快乐,很珍惜所有的祝福,
早到迟来的,都心存感恩~
谢谢哦!
祝快乐~

11:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

hi fren, you are welcome..
be happy always....

11:07 AM  
Blogger winterwhale said...

ya pc, as ur big day coming soon after me, wishing u back be happy, be healthy & be wealthy ~ hoho

11:22 PM  

Post a Comment

<< Home