Saturday, November 29, 2008

better

Our love is changed 我们的爱情变了
It's not the same 不再一样了
And the only way to say it 唯一能说明的
Is say it 就说出来吧

It's better
这样会比较好
I can't conceal 我无法再隐瞒
This way I feel 我觉得
For all the times we spend together 那些在一起的时光
Forever 永远的

Just gets better 愈来愈好了
Sing what I am trying to say it
把我想说的都唱出来
You make things better 你使一切变得美好
And no matter what the day is 不管是什么日子
With you here 和你在一起
It's better 就很好了

I'll stand by you 我会在你的身边
If you stand by me 如果你也可以在我身边
I think it's time that I value it 我想这是我重视的时候
Coz I believe you 因为我相信你

It's better这样会比较好
Sing what I am trying to say it把我想说的都唱出来
You make things better你使一切变得美好
And no matter what the day is不管是什么日子
If you're here 如果你在这里
It's better 那就好了

Oh I'm alright charm to you 你让我着迷

I fall in love with everything you do 我爱上你的一切

Sing what I am trying to say it把我想说的都唱出来
You make things better你使一切变得美好
And no matter what the day is不管是什么日子
With you here和你在一起
It's better就很好了

Our love is changed我们的爱情变了
It's not the same已经不一样了
And the only way to say it唯一能说明的
Is say it就是说出来吧

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home