Wednesday, May 3, 2006

美丽的流浪


那天拿假去了kl,因为劳动节,共有连续三天的假期,别人都赶着回乡,我偏离乡。并没联络在隆坡的什么朋友,知道wayfarer还在kl,不能赴他的buffet邀约,所以最终也没法碰上一面。
每一次来kl,都是来匆匆去匆匆,这次,有一点流浪的感觉。但却是美丽的流浪。

为了精彩四月,我总算有努力。嘻嘻。。。
以为会平淡无聊的四月,终于过去了。。。kl之行,为四月画下美丽句点。

6 Comments:

Blogger W said...

我當天下午也離開都門﹐到古城去了。
We had a very joyfull evening at Jonger Street's Geographer.

前一次到哪兒﹐也是有個相當愉快的經驗。

7:25 PM  
Blogger fishead said...

真好.. 来个短假, 让你满足你的 KL 情素.
I am anyhow not familiarized with KL.
anyway, just curious on why you going KL? didn't contact any frens there? don't tell me that you are there alone for the 2-3 days?
BUT april not a bad month lah... so many public holidays in April / May. for few weeks, i only work 4 days per week, so good life leh.. silap silap ada election sini, tambah satu annual leave.. haha..

10:21 PM  
Blogger winterwhale said...

好久前的上一次和你们一起去的时候,有一个小遗憾就是没有在ORANGUTAN买件我喜欢的T恤。
最近一次去是去年印度年,终于血拼回来,了了心愿。哈哈。
喜欢GEOGRAPHER,但是招牌好像褪色得很严重。
还是怀念JONKER STREET。

10:23 PM  
Blogger winterwhale said...

什么KL情愫,没那么夸张。
但我对KL还是有感情的,哈哈。。。
5月就让你晒命吧,我连卫塞节都没假放啦。。。

10:33 PM  
Blogger fishead said...

aiyah.. plus and minus lah. i have annual leave for Vesak Day, but won't get holiday for those Islamic dayS mah..
"KL还是有感情的" .. of coz lah.. ur days there during Uni. just like how i feel abt JB.

11:39 PM  
Blogger winterwhale said...

也对啦,KL是改变我最多的地方,可以这么说,我想。

1:10 AM  

Post a Comment

<< Home